9.07.2012

Historia pewnej znajomości

Są dziewczyny, które przestrzegają pewnych zasad:




Ponieważ kobieta, kot i książka tworzą zwykle zgrany trójkąt, ich koty wyznają podobne zasady:




Generalnie, jeśli chcesz zdobyć dziewczynę, która czyta jest na to sposób:




Kupisz jeszcze takie ciacho...






... rajstopki....






...i bransoletkę,



bądź ewentualnie takie kolczyki:



a będzie Twoja. I zaprosi Cię do...


...wspólnego czytania książek, oczywiście ;)

Pamiętaj, 


bo...

Twoja dziewczyna na pewno będzie wiedzieć i umieć to i owo (jeśli wiesz, co mam na myśli ;p), bo




Strzeż się jednak groźnych fanatyczek, którym chodzi tylko o jedno: 



Kiedy już będziecie razem, Ty i Twoja Książniczka, Wasze wspólne życie będzie z pewnością usłane książkami. Będziecie chodzić na randki do biblioteki...


i żywić się literkami (to bardzo zdrowe),...




...a w nocy ona bynajmniej o Tobie nie zapomni:



Uwierz mi, warto się rozejrzeć. Związek z dziewczyną, która czyta jest po prostu cool, bo 




Wpis ten powstał z wielkiej miłości. Do książek.

3 komentarze:

Dziękuję, że zostawiasz po sobie ślad, bo to daje mi motywację do pisania. Fajnie jest mieć świadomość, że moje słowa nie trafiają w próżnię. Każdy komentarz czytam z uwagą, choć nie na każdy odpisuję. Nie widzę sensu w odpisywaniu dla samej zasady, kiedy nie mam nic do dodania. Mam nadzieję, że to rozumiesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...