13.04.2014

Gwiazdy "Mad Men" w obiektywie

Już dziś wieczorem w AMC premiera ostatniego sezonu Mad Men. Nie wiem jak Wy, ale ja ogromnie się za nim stęskniłam i na dzisiejszy dzień czekałam z niecierpliwością. Mad Men to dla mnie jeden z najlepszych seriali w historii, dzięki któremu m.in. zainteresowałam się latami 60. Nie ukrywam, że kocham Mad Men za stronę wizualną – stroje, scenografię, zdjęcia – ale fabuła i bohaterowie w niczym jej nie ustępują. nie mam jednak zamiaru wychwalać teraz Mad Men, bo chyba już to tutaj robiłam. Dziś właśnie od tej strony wizualnej chcę Wam Mad Men pokazać. Pod tym linkiem znajdziecie mój artykuł o modzie w Mad Men – piszę w nim o stylach bohaterów, inspiracjach stylistki serialu i o tym, jak styl lat 60. nagle zawojował wybiegi i podbił kolorowe magazyny. Tam znajdziecie kilka zdjęć z serialu, tutaj natomiast chcę się z Wami podzielić zdjęciami z licznych sesji zdjęciowych, które powstały dla znanych czasopism na fali jego popularności. Dokonałam sporej selekcji, ale i tak jest czym cieszyć oko. Ja uwielbiam oglądać ciekawe, wysmakowane sesje zdjęciowe, mam nadzieję, że i Wy popatrzycie na te zdjęcia z przyjemnością. 

GQ, 2007, fot. Mark Seliger

Entertainment Weekly, 2008

Entertainment Weekly, 2008
Entertainment Weekly, 2008
January Jones w rozerotyzowanej sesji dla GQ, 2009, fot. Terry Richardson 

GQ, 2009, fot. Terry Richardson



 Vanity Fair, 2009, fot. Annie Leibovitz

Vanity Fair, 2009, fot. Annie Leibovitz

 Rolling Stone, 2010

Rolling Stone 2010

Christina Hendricks w GQ, 2010

 John Slattery, GQ, 2010, fot. Sebastian Kim
Kiernan Shipka w Interview Magazine, 2010, fot. Mikael Jansson


Elizabeth Moss, Women's Wear Daily, 2010, fot. Diego Uchitel

Jessica Pare, New York Magazine, 2012

Entertainment Weekly, 2012, fot. Frank Ockenfels

 EW, 2012, fot. Frank Ockenfels

EW,2102, fot. Frank Ockenfels

 Christina Hendricks w Flare Magazine, 2013, fot. Max Abadian


Alison Brie jako Don Draper w Wired, 2013, fot. Dan Winters


John Hamm w Rolling Stone, 2013, fot. Mark Seliger

5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie najlepszy serial jaki kiedykolwiek powstał - pod względem fabuły, gry aktorskiej, muzyki - o strojach już nie wspominając.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko siedzą w biurach, palą fajki i gadają. A jednak to świetny serial :) Amerykanie uwielbiają ten okres swojej niedługiej historii, stąd tak wielka popularność tej produkcji

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już tyle zachwytów nad tym serialem, że aż chyba któregoś dnia będę musiała przysiąść i obejrzeć. Zdjęcia mnie co prawda nie przekonują, ale mnie nigdy zdjęcia nie przekonują ;)...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak go wszyscy zachwalają, że aż się przełamię i zacznę go ogladać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawiasz po sobie ślad, bo to daje mi motywację do pisania. Fajnie jest mieć świadomość, że moje słowa nie trafiają w próżnię. Każdy komentarz czytam z uwagą, choć nie na każdy odpisuję. Nie widzę sensu w odpisywaniu dla samej zasady, kiedy nie mam nic do dodania. Mam nadzieję, że to rozumiesz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...