tag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post4250250317884531996..comments2024-03-28T12:36:55.765+01:00Comments on Filmy i cała reszta...: Z notatnika kinomanki, cz. XXXMalwinahttp://www.blogger.com/profile/00131093814224414527noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post-65476366378174955552015-02-24T16:40:48.262+01:002015-02-24T16:40:48.262+01:00Gra tajemnic to swietny film, widziałem niedawno. ...Gra tajemnic to swietny film, widziałem niedawno. Ja mam teraz straszną fazę na klasyki takie jak Pulp Fiction czy moje najukochańsze Sin City, które ostatnio wypożyczyłem przez VOD (toya ma już dostępną tą opcję co mnie bardzo cieszy bo wygodnie). Magluje ten film już któryś raz i nie mogę się od niego oderwać. Nie bez przyczyny wymieniłem dwa filmy Tarantino. Jest to swego rodzaju fenomen. Jego można albo kochać albo nienawidzić i ja mam dokładnie i to i to – Kill Billa nie trawiłem za nic w świecie albo Od świtu do zmierzchu Roberta Rodruiqeza… totalna porażka. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post-12359488691622576702015-02-19T22:09:17.221+01:002015-02-19T22:09:17.221+01:00Niestety nie widziałam jeszcze ,,Boyhooda" i ...Niestety nie widziałam jeszcze ,,Boyhooda" i ,,Teorii Wszystkiego" może w weekend uda mi się nadrobić. Moim faworytem jest ,,Whiplash" na ten moment, również nie rozumiem zachwytów nad ,,Birdman". Natomiast ,,Ida" na mnie szału nie zrobiła w przeciwieństwie do genialnych ,,Mandarynek". Alicja S.https://www.blogger.com/profile/04159503415885813015noreply@blogger.com