tag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post1418709007586791863..comments2024-03-28T12:36:55.765+01:00Comments on Filmy i cała reszta...: W roli głównej: Filmy o miłościMalwinahttp://www.blogger.com/profile/00131093814224414527noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post-50573509744179373132013-06-07T13:25:26.108+02:002013-06-07T13:25:26.108+02:00Ostatnio oglądałam Siostra twojej siostry, jak zaw...Ostatnio oglądałam Siostra twojej siostry, jak zawsze świetna rola Emily Bluntromantyczkahttp://www.filmyromantyczne.plnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post-28064961598066785402013-02-16T01:54:32.697+01:002013-02-16T01:54:32.697+01:00Filmy bardzo fajne i nastrojowe :)
ale ja do tej l...Filmy bardzo fajne i nastrojowe :)<br />ale ja do tej listy dodałbym może trochę mniej znany, ale równie ciekawy i zarazem intrygujący, "One Day". Myślę , że jest on idealny na drugą randkę, <br />bo po seansie człowiek jest taki ... zmotywowany do działania, że tak powiem :) Pabloo06https://www.blogger.com/profile/15197125946451924212noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post-66521365693008732082013-02-14T19:03:42.411+01:002013-02-14T19:03:42.411+01:00Większość wymienionych przez Ciebie filmów znam i ...Większość wymienionych przez Ciebie filmów znam i najbliżej mi do "Przed wschodem słońca" to film kompletny. Dodam od siebie jeszcze "Przed zachodem słońca" ciąg dalszy tej historii. "Wyśnione miłości"-niee, nieee, nieee. Ale już chyba kiedyś u Ciebie komentarz na ten temat umieszczałam. Chyba:)"500 dni miłości" widziałam niedawno zwiedziona zachwytami i rewelacyjnymi recenzjami (plus pamiętam te tłumy na Warszawskim Festiwalu Filmowym w 2009-nie udało nam się na niego załapać) i niestety bardzo się rozczarowałam. Nie pozostał we mnie na dłużej niż trwał sam seans, a i podczas oglądania nie czułam, że spotykam się z ważnym dla mnie filmem. <br />A tak a propo moim najkochańszym filmem o miłości są "Ukryte pragnienia" Bertolucciego. Za każdym razem mnie wzrusza i oczarowuje (choć nie jest to obiektywnie bardzo dobry film). Jeśli nie znasz to bardzo polecam:)papryczkahttps://www.blogger.com/profile/18360555336787950252noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post-73160813881715557262013-02-14T13:28:43.204+01:002013-02-14T13:28:43.204+01:00Annie Hall - Ok. Amelia - nie porwała mnie, ale og...Annie Hall - Ok. Amelia - nie porwała mnie, ale oglądałam dawno, może teraz byłoby inaczej. Love story - oglądałam jeszcze dawniej, wtedy mnie wzruszało, ale to chyba właśnie film zbyt wyraźnie nastawiony na wyciskanie łez, żebym uznała go za dobry. <br />Bycie w gronie upijających się też ma swoje zalety ;)Malwinahttps://www.blogger.com/profile/00131093814224414527noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post-24254537397461382682013-02-14T13:26:26.918+01:002013-02-14T13:26:26.918+01:00Wiesz, to nie do końca moje zdanie, tylko osób kry...Wiesz, to nie do końca moje zdanie, tylko osób krytykujących film. Takie są niektóre opinie. Hipsterski może jeszcze przez wygląd Summer ;)Malwinahttps://www.blogger.com/profile/00131093814224414527noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post-63018998054349597672013-02-14T11:03:46.158+01:002013-02-14T11:03:46.158+01:00O kurczę, wygląda na to, że ja nie lubię filmów o ...O kurczę, wygląda na to, że ja nie lubię filmów o miłości;) Z Twojej listy to wybrałabym na pewno Love actually, ale niekoniecznie ze względu na tematykę, a raczej moją fiksację na punkcie Brytyjczyków ;) <br />Moje propozycje są raczej mało zaskakujące, ale te filmy mnie "biorą" za każdym razem: "Amelia", "Love story" (choć na ogół nie lubię melodramatów) i "Annie Hall". <br />W tym roku będę w grupie tych upijających się ;DAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post-28142652240921288322013-02-13T21:34:41.520+01:002013-02-13T21:34:41.520+01:00Nie powiedziałabym, że "500 dni miłości"...Nie powiedziałabym, że "500 dni miłości" jest w jakikolwiek sposób przesłodzone. Wręcz przeciwnie. A że hipsterskie? To chyba tylko przez muzykę, bo ja tam nic takiego nie widzę;p. suzarrohttps://www.blogger.com/profile/00724286288090065580noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post-74502802837748934212013-02-13T19:40:58.596+01:002013-02-13T19:40:58.596+01:00Samotny mężczyzna rzeczywiście zaskakujący finał, ...Samotny mężczyzna rzeczywiście zaskakujący finał, nie spodziewałam się go. Away we go - momentami zabawny, momentami gorzki - życie po prostu. Między słowami - ciekawy. Śniadanie u Tiffany'ego - klasyk :) Pozostałych nie widziałam.Anetahttps://www.blogger.com/profile/03872555338701759931noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post-35587104487628271092013-02-13T19:38:47.819+01:002013-02-13T19:38:47.819+01:00Uwielbiam Love Actually i Samotnego mężczyznę - za...Uwielbiam Love Actually i Samotnego mężczyznę - za grę Colina i muzykę Korzeniowskiego. Oglądałam ten film w bezruchy, starając się nie uronić ani jednego momentu. Piękny.<br />Reszty z Twoich propozycji nie widziałam, będę nadrabiać ;)Zakątek czytelniczyhttps://www.blogger.com/profile/10143803228124877481noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post-41649701070105419762013-02-13T17:21:34.816+01:002013-02-13T17:21:34.816+01:00Jasne, że należę do pierwszej grupy, dzięki za zwr...Jasne, że należę do pierwszej grupy, dzięki za zwrócenie uwagi :)Malwinahttps://www.blogger.com/profile/00131093814224414527noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-1548619615000730921.post-17589847690461957032013-02-13T17:15:50.379+01:002013-02-13T17:15:50.379+01:00u dolana coś tam Ci poprzeskakiwało, z tego co pis...u dolana coś tam Ci poprzeskakiwało, z tego co piszesz jesteś jednak w grupie pierwszej ;><br />ja za filmami, typowo, miłosnymi raczej nie przepadam, a z połowę z Twoich propozycji widziałem.. eh.Leo Makihttps://www.blogger.com/profile/17356588145877871205noreply@blogger.com